جنات: أنا مش زوجة نكدية والصبر العلاج الوحيد للأزمات العائلية

0 3٬512

رفضت النجمة المغربية جنات الربط بين الزواج وبين النكد، مؤكدة أنها كزوجة “ليست نكدية” ولكنها تغضب مرة واحدة في العام، ووضعت جنات وصفتها لتجاوز الخلافات العائلية وقالت إن “الصبر” هو المفتاح الوحيد لعلاج الأزمات بدون خسائر مؤثرة.

وتابعت: أنا مش زوجة نكدية خالص، بنكد مرة بس في السنة، وعرضت روشتة للتعامل في أي مشكلة بين الزوجين وهي الصبر، بمجرد ما نهدى على المشكلة يوم، الدنيا بتعدي.

وأما عن أمنيتها في 2023، قالت: نفسي تبقى سنة أحسن على مستوى العالم كله، وعلى مستوى شغلي هتبقى بالنسبة لي عودة قوية إن شاء الله.

أضافت جنات خلال لقائها مع خالد عليش ببرنامج Mega FM: أستعد لطرح مجموعة من الأغاني المختلفة، وهتنزل الفترة الجاية ورا بعض، وأغنية (اللي بيني وبينك) كانت انطلاقتي بمصر، بس عملت قبلها أغنية (افهمني حبيبي) مع وليد سعد.

وتابعت: أغنية (اللي بيني وبينك) بعد ما سجلتها كان فاضل على نزول ألبومي 6 شهور، واتفاجئت إنها اتسربت بصوت عمرو دياب، فالشركة أخدت قرار إن الأغنية تنزل فوراً قبل الألبوم.

وعن رأيها في أغاني المهرجانات، قالت: شكل المهرجانات موجود في المغرب من زمان من أيام الراي، ومفيش أي انسجام بين شكل الأغاني بتاعتي والراب، بس هحب جداً لو قدمت دويتو راب مع أي فنان.

 

استعمال المضامين بموجب بند 27 أ لقانون الحقوق الأدبية لسنة 2007، يرجى ارسال رسالة الى:
[email protected] - [email protected]

قد يعجبك ايضا